Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару здійснюється оператором Нова Пошта на ФОП Грошева Наталя Василівна +38 0636196017, м. Харків вул. Миру 18 відділення 49. Після відправки надати декларацію нової пошти на месенджер Viber +38 0636196017 Товар підлягає поверненню або заміні при дотриманні наступних умов: збережено комплектність товару, збережено цілісність упаковки, збережено маркування та ярлики виробника, товар новий та не був у використанні.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.